what doesnt kill you makes you stronger

Aa dagen idag har varit as bra. Jag, Andreas, Sandra & Robban har varit och spelat bowling. Vi vann första rundan men totalt sett vann dom så vi, eller rättare sagt, Sandra bjöd alla på glass för att hon och jag förlorade. Eller det blev ingen glass utan milkshake och Andreas tog en tråkfanta som jag kallade det. Har sagt några minnesvärda ord idag som Andreas inte kommer glömma, typ som, Fittnils, tråkfanta, pensionärs efterrätt, kärring jävel (till Sandra såklart) MOAHAHAH! we we. Orkar inte skirva så mycket mer. Ni får lite bilder att kolla på. Orkade inte ladda in alla men tog några. Lägger in alla sen när jag kommit hem och slipper bluethootha över alla som jag måste göra nu.

Btw, min bästa Carro har kommit hem från thilandet nu. jag är lycklig :)

Godnatt

 
Sandra & Andreas spelar GH

  
Sandra & Robban på bowling & fotboll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0