090814

Ska alldeles snart iväg till täbycentrum och fixa naglarna. Ska göra dom lite längre med fransk manikyr. Det blir nog jätte fint. Kan lägga ut en bild sen. Halv fyra börjar jag jobba igen efter två veckors ledighet. Kan inte rundan som jag ska köra så det här kommer nog gå åt helvete med jag och Fia kanske ska åka in tidigare til jobbet och kolla upp lite saker jag är osäker på så kanske jag iaf kan ta mig igenom jobbdagen smärtfritt. Efter jobbet är det träning. We love. Det är min dag. Hoppas ni själva får en toppen dag. Bye


Ny t-shirt från gina idag

Kommentarer
Postat av: Caroline

Cool :)

2009-08-17 @ 09:44:58
URL: http://lifeaboutmee.blogg.se/
Postat av: Fia

Blev skit snyggt med tröjan :)

2009-08-17 @ 11:55:47
Postat av: Sandra

den va verkligen fin :) Gina is the shit ;)

2009-08-17 @ 17:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0