3-5 till råsunda

Ett mål, en assist, en utvisning & samtliga fem mål i baken
Detta bidrog jag till på matchen idag
GREAT! haha. Njaa inte så värst. Kanske inte den bästa matchen
man gjort genom tiderna men ett mål och en ass är väl helt okej trots att man var totalt värdelös.

Klocken är tio i elva och man har precis duschat. Mycket sen match, svar ja! Imorgon ska jag till min syster och hälsa på. Var så länge sen jag såg Clara. Hon har tydligen börjat prata i ett nu. Gullgull.. Sen ska jag lämna en present till Tobias som fyller år idag. SKulle gissa på att han blir.. 25? :) Kan inte skriva här vad det är in case han läser min blogg. Vilket jag iallafall vet att han har gjort. Sen i helgen kanske jag ska och fiska kräftor med Olle och hans familj. Vet inte hur det blir. Blir så himla krångligt med allt och jag vill inte vara en börda.. Men vi får se :) Godnatt gott folk!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0