Ännu en ny vecka

Sitter här och äter kinderboueno till frukost. Muuuums! Väntar på att Fia ska vakna så ska jag börja gå hem till henne. Vi har ju ingen bil eftersom den är på lagning. Great. Sov som en gud inatt. Sover bra själv. Har ju haft sovsällskap hela helgen. Men klart att man saknar sin älskling som ligger breve och ser allmänt söt ut även när han sover.

yeye, efter jobbet ska jag på en visning på en lägenhet här i Täby. Näsbydal rättare sagt. En etta, ganska fin. Behvös målas eller tapetserats om enligt min mening. Men ska iaf dit och kika på den. Sen var det en annan visning på söndag jag tänkte gå och glutta på.

Nej nu säger jag och min gula fake utväxt hejdå



Kommentarer
Postat av: Cizzi

Ni kan köpa min lägenhet :D

2009-08-24 @ 12:31:44
Postat av: Karro

och hur dyr är inte din lägenhet liksom? :P

2009-08-24 @ 13:25:57
Postat av: Cizzi

Lagom :D Du får väl köpa med Fia o Mattsson ;)

2009-08-24 @ 18:01:48
Postat av: Karro

haha nej tack ;P

2009-08-24 @ 23:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0