Helgen

Åkte ju till heby i fredags. Myste med älskling och kollade på någon film på kvällen. I lördags åkte vi hem till Olles mamma och hittade Ogge där hemma. Drog med honom till Nanny & Micke för en tacokväll. Det var jätte trevligt. Åt, spelade spel & kollade film. Fick mysa med lite söta Wilma också. Hon är hur underbar som helst. Skrattar åt allt. Var hemma i heby igen typ kvart över ett på natten. Tyder på en lyckad kväll!

Nyss är jag hemkommen från uppsala och fyrishov hallen. Kollade när täby is hade träningsmatch mot storvreta. Hade dom inte haft den duktiga tjejen i mål hade det nog stått lika på tavlan tror jag. Nej nu lite bilder från helgen tycker jag,


I heby kan man beställa köttbullepizza (det ska föreställa köttfärs)


Fia & Wilma :)


Sköt luftgevär och skulle träffa äpplena på släpkärran


Träffad!!


Älskling är som vanligt påväg ner med handen


Älsklings glassar katt & söta Lizzy :)

Kommentarer
Postat av: Fia

jag ser ju fett cool ut med geväret där ;) bra fotograf ;)

2009-08-23 @ 22:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0