home again

Åkte ju till älskling igår. Gick till tandläkaren först sen hem till hans pappa och grilla lite med hans syster nanny, micke & lilla söta wilma. Väääldigt gott måste jag säga. Spelade lite killer också. Nanny slog ut mig den jäveln ;) Imorse när vi vaknade åkte vi hem till nanny & micke för att sedan åka till något köpcentrum och hämta nannys nya mobil. En sån som jag sålde för ett tag sen. Missförstå mig inte, gav inte bort den för att den var dålig utan för att jag personligen inte gillar touch screen. Det är väl olika från person till person i guess. Två mycket trevliga dagar!!

Till något helt annat. Jag & älskling har inte pussats på mer än 1 vecka. Han har munsår så vill heslt inte bli smittad. 1 VECKA!! ganska länge, och det känns. Jobbigt att inte pussa på den man älskar. Blir en hel del kindpussar istället. Mitt hjärta.

Nej, har precis duschat och sitter i min säng och kollar på tv med Fia. Ska bara ta det lugnt till paradise hotell och sen sova.
Träffade min tessan idag igen, det gillar vi!. (dock bara i typ 1 min efter träningen)

byeeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0