honey im hooome!

Var hos Hanna idag och hälsade på henne och lilla Clara. Gud vad stor hon har blivit. Pratade på heela tiden. Hon har blivit en liten glad tös. Förut var hon mest ledsen men tror det var att hon hade lite ont i magen nu skrattar hon nästan hela tiden. Mys ungen. Min andra syster kom också förbi lite senare så vi fikade lite. Tobias hade tydligen gått och köpt en onödig kaffe maskin (enligt hanna var den onödig iaf) så den använde vi. Sen fick vi för oss att färga min gula utväxt. Skööönt!! Klippte även av 1 dm om inte mer på längden också. Känns riktigt kort. Men man vänjer sig. Skönt att bli av med det slitna.


ingen gul utväxt kvar. Men man ser dock inte så bra..


Kolla vad kort det är :O förut gick det ner till slutet av i:et typ.


Jag orkade inte vara med på bild idag så tog bara på håret därför handen
mitt i ansiktet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0