immortal

Idag bär det av med tåg till örebro sen upphämtning där av Nanny & Micke. Sen ner till resten i Motala eller nått sånt. Så kommer inte kunna skriva på hela helgen. Tror jag kommmer tillbaka till Täby på måndag eftersom jag ändå är arbetslös efter idag. Japp, sista dagen på jobbet sen är det slutt! haha. Hemskt. Men jag hoppas på ett jobb alldeles snart så jag kan köpa lägenhet också. Så svårt att få lån utan heltidsjobb.

Men nu kommer fia och hämtar mig. Ska åka till henne och duscha och baka kladdkaka till Posten som tack för det här året som vi har jobbat där. Har verkligen varit jätte kul. Man har aqbsolut inte tyckt att det varit jobbigt att gå till jobbet eftersom man hade så underbara jobbar kompisar. Har haft skit kul. Tack!

jaja.. Tjiing!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0