Jävla regn

Skulle ju åkt in till stan idag på Pride men när vi gick upp regnade det. Var inte så speciellt sugen på att stå i regnet så vi åkte till kista och kollade på ica agr 3 istället. Det var jag Fia, Olle och barnen. haha. Några av barnen skrek, jag vill heeeeeeem, när det blev lite läskigt. Men det var bra. men inte alls lika bra som ettan. Men så är det ju typ alltid.

har varit och hämtat Sandra på arlanda. Planet var fyra timmar försenat, kuul. Gick ingen nöd på oss men stackars Sandra fick sitta på flyplatsen i fyra timmar. Men nu är min gumma äntligen hemma :) och tessan tofflar.. som sagt allt är som vanligt igen. Haha.

Sommaren med Göran, som vi såg igår var rolig. Den blev roligare och roligare ju längre filmen gick. Klara var med. Peter Magnusson springer efter henne och skirker grynet men det är inte grynet utan min lilla Klara. :) Sen var Davids pappa brudens far. Några man känner med i filmen. Det är inte vanligt! Skit kul :)

Nu blev det nästan en uppsats. Men måste skriva av mig lite nu, vi åker ju på måndag och är borta i en vecka. Då kommer inte bloggen bli speciellt mkt upptaterad. Men kommer lägga in massa bilder när jag kommer hem!!

Ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0