mkt kul idag!!

Naglarna gjorda. Dom blev jätte bra. Nöjd. Helt klart. Strömavbrtott i stortsett hela Täby idag också. Var i Täby centrum och allt var nersläckt och alla affärer helt svarta. Personalen stod utanför sina affärer så inget skulle bli stulet antar jag. Ica var heeelt kolsvart. Såg ganska roligt ut måste jag säga. Men det höll bara i sig i ca 30 min kanske.


ett nedsläckt täbycentrum

Sen har jag jobbat. Vilket faktiskt gick över förväntningarna. Efter det träning. Hade träning i skarpäng idag i gympasalen så det var helt okej. Spelade mest tvåmål. Vi var inte så många så orkade inte så länge. Vi var väl typ 12 st. Sen efter träningen åkte jag och fia hem till Cizzi och skulle hämta beckfilmer. Hela vägen nere från hennes port tills vi skulle åka igen skrattade vi konstant. Hände några as roliga saker som jag inte orkar skriva upp men shit. Kan säga att det är typiskt mig och Fia.. ojojoj! Länge sen man skrattade så länge och så mkt. Från det ena till det andra liksom.
Fia kanske skriver det i sin blogg vad som hände. Kolla där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0