not the best feeling

Känner mig ganska bort prioriterad av mina vänner just nu
känns sådär faktiskt. Not the best feeling.
men som sagt;
som man prioriterar andra blir man själv prioriterad.. dont forget that!



men känner glädje ändå. Är ju med älsklings Fia i göteborg. Du vet hur du ska göra mig glad!!  Har åkt fem saker på liseberg nyss. Köpte bara kuponger för det var ju inte alla man ville åka och vi kom fram till att vi tjänade på att köpa kuponger. Men måste säga att kanonen är ju den coolaste karusellen jag åkt. Alla som inte har åkt den måste ju bara göra det. Hur skön som helst. Me love! Sen vann FIa en stooor kexchoklad också på choklad hjulet. haha. trodde adlrig att vi skulle vinna. Men det gjorde vi. Tänka sig. Så släpade runt på den i hela göteborg sen också.
Great great!

tjiing!

Kommentarer
Postat av: Fia

Du och jag Karro :) ja jävlar vilken chock att vinna den där, hann inte ens fatta det själv, men så såg man dig stå där i mitten och glo och vänder sig upp så står alla och glor :P men VI vann den jäveln och va värt att släpa runt den, funkade ju perfekt som regnskydd medan vi nästan missade spårvagnen :P

2009-08-16 @ 00:30:36
URL: http://fiia89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0