Pust

Kom precis hem från träningen.

Trots lite för mycket övningar och lite spel var det en helt okej träning. Har dock aldrig varit med om ett lag som låter så mycket. Att sitta i ett omklädningsrum med tjejerna är i stort sett omöjligt. Som sagt, man stannar inte där inne längre än nödvändigt. En riktig hönsgård :P

Nu... sängen. En sak till. Var på en visning till idag. Nästan hälften så liten som den andra men bara 75000 kr mindre :S Herregud. Priserna är verkligen höga nu för tiden. Kul att man får en lägenhet som är dubblet så stor för nästan samma pris. Detta får mig att tänka på det jag konstat går och är orolig för på dagarna:
JAG VILL HA ETT JOBB. NU  NU NU NU

Kommentarer
Postat av: Fia

Imorrn ringer vi jimpa så vi får antingen tibble eller Hard Rock ;)

2009-08-31 @ 23:08:38
URL: http://fiia89.blogg.se/
Postat av: Lindus

HAHAHAHAH en hönsgård? :P Jag vet att du gillare ;)

2009-09-14 @ 00:25:41
Postat av: karro

Ja ni skriker ju till varandra när ni pratar :P

2009-09-14 @ 15:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0