skönt med semester

Om elva timmar är vi påväg till arlanda. Kan knappt tro det. Ska bli så himla skönt. Ska sola och bada så mkt jag orkar. Och såklart ta det lugnt och vila upp mig. Ska skaffa heltidsjobb när jag kommer hem och kolla efter en lägenhet att köpa. Känner på mig att jag kommer ha fullt upp efter Augusti.

Nu lagas det mat. En as god gryta. Med jätte goda små minimajs i. Ska ringa Carro efter maten också. Måste ringa och säga hejdå. Kan ju inte prata på en vecka :( Sen ska jag ringa Kelly också och höra när hon och jag ska ner till Carro och mysa. VI tre igen. Nere i linköping, kan nog bli roligt. Vi har ju alltid haft roligt ihop :)

Ska käka nu. hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0