är jag knäpp?

Jag har pratat lite sömnen nu några dagar på rad. Jag vet inte riktigt varför jag säger det jag säger för det har nästan ingen logik överhuvudtaget. Jag undrar vad man får allt ifrån? Det här har jag i alla fall satt mig upp i sängen och sagt i veckan.. enligt fia!

Tisdags: "Ja Cizzi, jag ska gå upp!!"

Kommentar: hmm? Cizzi har inte tjatat på mig att jag har kommit försent till jobbet eller något sånt så vet absolut inte vart jag fick det ifrån. Jag kände mig väl en aning stressad kanske..

Onsdags: "När man pratar om evolutionen, då menar man ju inte en hel… (konstpaus) hel som en gummisoffa."  

Kommentar: Nej har faktiskt ingen kommentar på den..

Jag är knäpp! Det är nu med konstaterat.


Kommentarer
Postat av: Caroline

HAHAHAHHAAHAhAhAHAAHAHAHhAHAAH!

2009-12-11 @ 22:16:21
URL: http://lifeaboutmee.blogg.se/
Postat av: Ekke

Du vet att alla visste redan att d va ngt skumt me dig ;)

2009-12-30 @ 23:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0