SINGAPORE IKVÄLL

Ska ta svinsprutan imorgon och jag är fan lite nervös. Man vill ju inte ligga i sängen hela helgen med feber. Speciellt inte när jag och Fisen ska flytta till lägenheten är det tänkt. Fia ska också ta sprutan imorgon så då kommer båda ligga i feber och ingen av oss kan flytta.. Men en helg i soffan med bara massa film låter ju inte helt fel det heller?

Ska träffa älskling ikväll också!!
Ja visst är det konstigt att vi ska ses mitt i veckan? Alla ni som känner mig vet att jag är väädligt slarvig av mig. Vädligt slarvig. Jag glömde ALLA mina matchkläder och mina skor hos Olle när jag var där i helgen som var. Så han kommer åka hit idag och lämna dom till mig. Tack snälla älskling! Så ska jag köra honom till Danderyd imorgon när jag ska till jobbet för han ska ju åka bort hela helgen :(

Jag blev så jävla sugen på en heldag i stan med Carro & Kelly när vi pratade om det för några dagar sen. Kommer ihåg våra mysiga stunder på Tullys i slussen. Varm choklad och massa onyttigt. Sedan inhandling av julklappar såklart. Men ser inte så ljust ut. Men snart ska vi nog kunna träffas får jag hoppas. Jag kommer på mig själv att sitta och drömma mig bort till våran tid tillsammans och bara le. Vi hade kul vi :)

Ja nu ska jag iväg och jobba. HARE!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Jaaa det hade vi verkligen! :) Minnen dör aldrig!!

2009-12-03 @ 22:43:11
URL: http://lifeaboutmee.blogg.se/
Postat av: Kelly

de va riktigt mysigt :) saknar dig!

2009-12-04 @ 13:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0