det är jag och mina invalider

Dagen idag har jag spenderat på sjukhus & vårdcentral med min älsking & Fia. Han har skit ont i ryggen så åkte för att kolla upp det idag. Kan säga att han sitter där fortfarande. Jag & Fia fick åka hem till Täby igen för att jag skulle jobba och sen var det träning. Fia hoppar omkring på kryckor och Olle tar hundra år på sig när han ska resa sig från en stol.. Ja det har varit jag och två invalidos idag.

Längtar som fan till greys anatomi idag. Det börjar om lite mindre än en timme. Tänkte hinna med en dusch innan. Jag har trots allt tränat idag. Dock som back. haha. skrattretande.


Fia med sin opererade fot. Folk misstog henne som en patient när vi var på vårdcentralen med Olles rygg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha men två väldigt roliga invalidios iallfall ;)

2009-02-25 @ 20:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0