i love you just the way you are

Vaknade och gick dirket och satte oss framför datan och kollade på twilight. Jag & Fia. Den är så bra. Jag är typ kär i han vampyren. Ge mig honom pleeease. Fia duschar nu och jag äter mackor. Jag måste fan också duscha sen för hået är alldesles fett efter den där hårinpackningen som var helt värdelös.

Vi lekte fylletaxi igår och körde in Mickan och Bella till sturekompaniet klockan tolv. Man blev lite sugen på att festa när dom där kackelhönorna satt där bak skit snygga och jätte taggade. Blev ´dock bara en hemmakväll. Till mångas förvåning. Idag ska vi nog på bio i uppsala tror jag. Måste träffa älskling, saknar honom!

btw, jag har fått min mens nu. yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees. Kanske kommer det någon snygg vampyr hit då(?)


Kommentarer
Postat av: Mickan

hahaha.. kackelhönor.. ? ;) sjukt kul i af!

2009-02-22 @ 12:22:01
Postat av: karro

hahaha! ja du är alltid en kackelhöna mickan, spelar inghen roll om du har druckit eller inte stumpan¨;)

2009-02-22 @ 23:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0