Im not a perfect person

Det slog mig nyss, vad är igentligen skillanden på att vara kär och förälskad? Var går den gränsen? Hur ska man veta.Det är inte något som man kan slå upp i en bok. Inget man kan lista ut. Inget man kan fråga någon annan om för känns som om den känslan är olika från person till person. Samma sak med uttrycket, söt & snygg. Vad är skillanden.
Jag har frågat några killar men har fått olika svar av nästa alla så vet inte riktigt vem jag ska besluta mig för har det mest logiska svaret. Jag önskar att jag hade en bok, en bok som slog upp allt som jag ville veta. Som hade svaren på alla mina frågor.. På tal om känslor. Jag hatar känslan att vara rädd för att bli sårad. Den känslan gör så att man begränsar allt. Man vill så mycket men man vågar inte just pågrund av den rädslan. Så är det ju alltid, med vänner, pojkvänner, familjen, överalltkänner jag den rädslan. Har man än gång blivit sårad tror jag aldrig att man kan känna sig säker igen...
 


Kommentarer
Postat av: Carro

Om man är rädd för att skapa relationer, alltså om man är rädd för att bli sårad och gör allt för att inte komma personen nära. Kommer du nog skapa problem för dig själv :( Man måste lära sig att bli stark och trygg så man klarar när sådana saker händer.. Men jag vet hur det är, jag är precis likadan. Men det skapar bara problem, inget bra.. Det finns en bok som jag kan köpa till dig, om jag köper den, lovar du att läsa den då? Den är jätte bra, jag håller på att läsa den nu!!!

2009-02-27 @ 09:57:09
URL: http://carroistheshit.blogspot.com
Postat av: terrrri

I know that feeling and it sucks!

2009-02-27 @ 14:33:03
Postat av: karro

tack carro du är underbar! är det den där hemlighet eller vad den hette? tror du nämnde på telefon förut :) Ja absolut gör jag det!!



ja tessan, livet suger ibland ;)

2009-02-27 @ 15:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0