jag är fias vingman

Var nyss och lämnade min älskling (Olle) på t-centralen. Han fick åka hem idag bestämde jag. Det är bra att inte umgås 24/7. Jag som är så van vid distansförhållanden. Men så fort han åker iväg saknar jag honom på en gång men ändå är känslan att sakna någon så mycket ganska skön ibland. Knäppt det där. Kärlek är verkligen ett stort frågetecken igentligen.

Ikväll ska jag & fia mysa. Bara vi två. mys mys mys. Sandra är i Umeå och spelat match. Vi har två borta matcher i helgen. Jag ringde till Daniel i onsdags och sa att ja inte ville följa med. Orkar inte åka buss typ en dag i streck för att sitta på den där bänken. Och sen är jag inte så nöjd med alla besluten som tas inom laget just nu. Är mest bara less på hela skiten. Mickan ringde mig idag och gav mig ett förslag. Kanske fan tänka på det!

Juste, Olle tvingade fia att ta en liten snus. HAHA! nu ligger hon i soffan och ser jätte trött ut. Jag undrar hur den här kvällen kommer sluta. VI har som sagt inga planer. som vanligt

nikokicken
  
Snus under läppen . Ca 1 timme senare . Ca 3 timmar senare

 
Mina älsklingar på isen ute på ingarö.

Tjarrååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0