pensionsparande is the shit

Har varit på banken nu. Det gick bra. Ska dit på måndag igen med nån kod så skulle vi aktivera nått shit! Har fått ett Visa kort nu också. skönt. kan man betala taxi hem från korgen själv. moahaha

Idag jobbar jag bara 1 tim 45 min. Soft!

Satte klockan i morse för att spana in Kenza på vakna med the voice. Skulle bara se om hon är lika blåst som blondinbella när hon pratar. Som tur var va hon helt okej. Hon verkade inte så speciellt blåst utan mer som en helt vanlig tjej. Så blondinbella är nog bäst på att skriva intressanta inlägg men är helt blåst när det gäller att öppna munnen. KEnza är tvärtom.. vad föredrar man(?) Skulle jag umgås med någon av dom hade jag lätt tagit Kenza!!

SLUT.


Kommentarer
Postat av: sandra

fia kanske skulle börja ta betalt när hon alltid kör oss när vi går ut? ;)

2009-02-04 @ 16:58:36
Postat av: Fia

haha jasså ni är villiga att betala ;) nääää jag kör för allas skull, är dyrt nog som det är och som jag sagt förut, man har ju bra kul utan sprit också, + att man slipper snurrandet på kvällen och segheten dagen efter ;)

2009-02-04 @ 22:07:53
URL: http://fiia89.blogg.se/
Postat av: karro

yäyä

2009-02-04 @ 22:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0