Rapport från Heby - Sandra

Vaknade av att klockan ringde vid kvart i 8 då det var dags för adam och olle att gå upp. Då kom karro in till mig och vi låg och pratade lite och myste, riktigt skönt :) När vi pratat av oss somnade vi om och plötsligt frågar karro vad klockan är då visade den 11 - SKÖNT!

Olles lag verkade vara sämst med adam lag är i final dom lär vinna hela skiten men det måste vara min klubba som gav tur! Precis när jag skulle hälla upp juice ringer olle och säger att han skulle bli hämtad det var bara att rulla bort adams bil och backa ut min... När vi kom hem fick jag äntligen min efterlängtade frukost, mums :)

Nu har jag suttit vid datan ända sedan frukosten och bakom mig har jag två feta kossor som ligger och blir ännu tjockare......

Nej nu ska jag ner och borsta gaddarna - seee you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0