snygga underkläder är överskattat

Ja jag tycker det. Visst är det kul att ha underkläder som är snygga men känns som om de underkläder som är snygga idag är hur obekväma som helst. Hittar man några snygga som också är sköna så säger jag bara, Lucky you! Och nästa fråga blir då, när syns dom? Om man böjer sig fram och råkar ha liiite för små byxor. Förhoppningsvis sitter trosorna där, annars blir det bara en ugly butcrack och ens snygga underkläder fick inte ens synas då. Näe. Överskattat. Eller den vanliga "Ja men jag vill vara fin för min pojkvän" hallå? hur länge sitter dom där underkläderna på igentligen. Och sedan är det är ju inte så att man har de som nattkläder när man ska sova direkt.. Punkt.


Kommentarer
Postat av: sandra mattsson

håller helt med dig! hahah vadå jag vill vara fin för min pojkvän dom tas ju ändå bara av ;)

2009-02-25 @ 20:51:11
Postat av: Anonym

naughty girls! ;)

2009-02-25 @ 21:32:00
Postat av: terrrri

asså mitt namn kommer aldrig med när jag skriver några inlägg :'(

2009-02-25 @ 21:32:44
Postat av: Karro

Det burkar försvinna ibland för mig med. Men skriv kommentaren först och sen ditt namn!! :)

2009-02-25 @ 22:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0