Täby IS - Engelholm 10-4

Hemma.

Har varit på kalas hos Novalie. Hon älskade sin lilla törnrosa kläning hon fick av mig. Hon sprang runt med den där på sig och lekte prinsess. min prinsessa. Helgen har varit helt ok. mycket tid med familjen, men det kanske är nyttigt det också.. Monika hade bakat mina favvo kakor till matchen idag. :) jag åt... några!

Folket, nu jobbar jag halvtid. hörde ni? halvtid. vilket innebär att jag har hela förmiddagen fram till halv fyra helt fri ända tills juni. det låter bra i mina öron iallafall. Har redan planerat att jag ska vara med Carro på tisdag, ska ses i stan vid tolv. Sen ska jag till banken och fixa ett sparkonto. Ska också försöka hinna med min ansiktsbehandling som jag fick i julklapp. inte mig emot.

Som avslutning en bild på mitt bollmärke som jag fick i onsdags
& en bild på hur finnar förbereder sig för match.. fila naglarna
 .

Kommentarer
Postat av: sandra

sjukt vilka märken man kan få av en liten boll, det gör så ont!



hahaha fy fan laura ;)

2009-02-01 @ 20:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0