the wekness in me

Har duschat, haft hårinpackning och sitter nu och kollar på top model.. Hon Elina har ju en sjukt snygg tatuering på sin mage, love it. Jobbade som sagt i en timme och 40 min, jäävligt slitsamt. usch. hatar sånna där långa dagar.

På träningen idag stod det fyra turkar högst upp och glodde och tog kort. Hmm.. kanske kommer man komma med i tidingarna i turkland snart.. eller så blir vi väl affischer på deras väggar. well well.

Ska åka och visa upp min tatuering imorn till han som tatuerade och se om det behövs fyllas i. Erik ska följa med som sällskap, det tackar jag för :) han har lite bättre lokalsinne än mig så vi kanske kan hitta en parkeringsplats också..

måste se klart top model..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0