allt flyter

Det blev inte Austraila. Såg på Carro precis när jag såg henne att hon ändå aldrig skulle kunna hålla sig vaken i 2 och 45 min. Så valde att se allt flyter istället.

- bara så ni vet så suger filmen

nej jag tyckte inte det men de var vad han som river av biljetterna sa till oss innan vi gick in till bion. haha trevlig kille. Visst, den var inte så jätte bra men man skrattade lite under filmen iaf. det är ju ett plus om något.

Hämtade upp Klara innan jag skulle åka till stan så hon åkte med mig in för hon skulle träffa en kompis. Väl inne i stan stod jag och väntade med henne tills hennes buss skulle komma. Självklart kommer en turk fram och snackar.

Killen - Hur gamla är ni?
- 32, själv?

så lätt blir man av med dom. sen bilraggade Klara lite för att få en parkeringsplats. haha duktig tjej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0