avsluta meningen

1. Jag har insett att min senaste kyss: var helt ok
2. Jag lyssnar på: sandra som sitter och suckar åt pinball
3. Jag pratar: rätt mycket
4. Jag älskar/tycker om: Mina vänner, skulle inte klara en dag utan dom.
5. Min bästa vän(ner) är: Sandra & Fia
6. I morgon kommer jag: jobba, mer vet jag inte
7. Kärleken är: det mest sugiga i hela världen, samtidigt som det är det mest underbara.. hard luck
8. den som jag kommer älska livet ut : familjen, i guess
9. Jag är hemligt förälskad i: chad michel murray
10. Sist jag grät var: Det var nog när vi kollade på en film
11. Min mobiltelefon är: Helt cp
12. När jag vaknar på morgonen: Vill jag fortsätta sova
13. Innan jag går och lägger mig: tar jag på mig min sköna natt tröja
14. Just nu tänker jag på: att jag inte vill gå till jobbet igen
15. Bebisar är: himla söta
16. Idag ska jag: Jobba till kvart i åtta och sen träning
17. I kväll ska jag: titta på tv och mysa i soffan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0