bäst före inte dåligt efter

Har precis kommit hem igen. gick upp i morse för att köra mamma till arlanda. den jäveln ska åka till egypten. avundsjuk, ja. men what the hell, jag får ju låna både bil och lägenhet i en vecka så det känns helt okej ;) Mamma sa när jag släppte av henne.

- Jadu gumman nu är du 19 år så du får ta hand om lägenheten och bilen ifall mamma inte kommer hem igen.. du ärver ju allt. har datan med mig så kanske hinner slänga iväg ett mejl om jag störtar. Men man kan ju hoppas att jag lever lite till.

haha mamma då.

Min mamma är inte rädd för att flyga. Hon har vunnit SM i fallskärmshoppning. Så när jag var liten tillbringade jag helgerna med att se mamma hoppa ut från ett flygplan. Jag fick alltid följa med upp i planet och kolla. men jag vågade aldrig hoppa själv. jag ångrar mig nu att jag inte gjorde det...

Nej ska väl snart iväg och jobba. sen är det match och sen vidare till GK för party al night looong.

ha en bra dag snyggingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0