betyder våra drömmar något speciellt?

Nu sitter man hemma på sitt rum igen. har varit borta hela helgen. som vanligt. Sitter och lyssnar på kate voegel (känd som Mia catalano från one three hill) hon är skit bra. Lyssnar på hela hennes skiva på spotify. Ett mycket bra program, som alla borde ladda hem. en mycket bättre version av itunes & youtube. fast bara musik.

Berätta igår för min vän Klara som utbildar sig till psykolog om min dröm jag hade för några nätter sen. Den handlade om mig och en hund. jag älskar hundar och ska skaffa mig en egen. jag har adlrig haft någon rädsla. Men i min dröm iallafall så blev jag attackerad av en hund, den var stor och svart. jag blev rädd för hundar efter det (alltså i drömmen)

Klaras förklaring för min dröm var:
Det kan vara så att hunden, eftersom du säger att du älskar hundar, speglar en väldigt nära vän till dig som du är rädd ska svika dig.

Hmm.. en tankeställare

Kommentarer
Postat av: Sanna

tur att man gjorde lite nytta hemma istället ;p

2009-01-11 @ 21:00:46
URL: http://sannaapannaa.bogg.se
Postat av: karro

HAHA, som vadå?

2009-01-11 @ 23:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0