catch the moment

sådärja, nu har man precis ätit frukost och satt på sig matchkläderna.. eller ja uppvärmnings kläderna kasnke det heter. vaknade idag av Novalie:
" Moooooooooooooooooooooster, lill ha fruost? moooooooooooooooster vakna! Mooooooooooooooooster komma upp!"
Sen gick hon stolt upp till Pappa,
"Jag väckte Moster"

Haha, dom är så söta dom små. Aa, nu har jag ett till problem förresten. Monika hur får man borta dessa då? heffaklumparna på sidan..

 

Nej nu ska jag tagga för match. Snart möter vi Pixbo. grrr...!

Kommentarer
Postat av: Monika

Vi fixar det men det är viktigt att komma ihåg att kroppen förändras från när du var yngre.. Mer former you know!



Den där relationsbiten tar vi sen, måste ha lite mer update där ;)



TAGGA FÖR MATCH.



Puss

2009-01-31 @ 10:51:40
URL: http://monikali.blogg.se/
Postat av: karro

thank you darl! :)

2009-01-31 @ 17:33:30
Postat av: Sanna

Du ja har uppdaterat nu ;)

2009-01-31 @ 17:58:23
Postat av: karro

Haha, bra sanna!! :D jag är stolt!

2009-01-31 @ 18:31:21
URL: http://karro89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0