Dagen efter

Kvällen igår blev väl kanske inte riktigt som vi hade tänkt oss.. men det var grymt rolig iaf! Efter matchen åkte vi hem till Fia och gjorde oss i ordning. Sen vid tolv drog vi in till GK. Jag hade dragit dit massa som vi skulle möta där.. men vi kom inte in! damn.. Det är 21 års gräns efter elva. my mistake och förlåt alla som jag hade dragit dit fast jag inte ens kom :P

Vi drog iaf till Toxic istället och var där tills dom stängde. det var faktiskt kul. Trodde inte att det skulle vara så mkt folk eftersom det är helgen innan löning, men jag hade fel. Träffade några jag kände också, det var kul! Det var det jag tänkte berätta, resten stannar på Toxic.. är nog bäst! haha

Lägger in bilder imorn för vi ska åka till tibble och kolla match om vi kommer inte gratis och sen ska vi till ingarö och mysa! ha en bra kväll snyggingar!

Kommentarer
Postat av: Carro

Antar att du är riktigt bakis eftersom du inte skrivit på ett tag :p haha

2009-01-18 @ 11:58:51
Postat av: karro

haha, du antog det ;) nejdå det är inte alls så farligt!! men har varit på ingarö hela helgen så har inte haft tid att sitta vid datan! du då mupp, som inte ens har en blogg länge!!!

2009-01-18 @ 15:33:04
Postat av: Carro

Nej men du skaffar ju ingen åt mig, du tog ju bara bort den :( :p

2009-01-18 @ 19:15:37
Postat av: Carro

Nej men du skaffar ju ingen åt mig, du tog ju bara bort den :( :p

2009-01-18 @ 19:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0