en vanlig lördag kväll

Har spelat klart matchen nu. Och jag vad ska jag säga om den. Vi förlorade iallafall med 8-5 mot Pixbo. Jag tyckte ändå att våran uppvärmning var as bra, alla var skit taggade. Matchen tycker jag också gick bra. kändes som om dom hade sån himla tur. men det kanske bara var jag. Min katastrof femma gjorde dock ett mycket bra jobb. Efter det två första perioderna hade vi gjort tre poäng och inte släppt in något mål. då stod det 5-4. det var mycket bra gjort.

Har precis ätit och kollat på beverly hills. just nu vet jag inte vad som händre men är sugen på att se Twiglight. Men orkar man åka in till stan? det är frågan..

Myste iallafall med Novalie i morse. Försökte få henne att göra fjortis pussmunnen, även kallad Monikas fylle fejs, och hon gjorde det rätt bra ;)

  

hon är så söt min flicka, som fyller 3 år imorgon!

  

Kommentarer
Postat av: Monika

hahahaha klart godkänd!;)



Ska lära dig den extra bra på nästa lagfest!



Var bion bra?



Tagga för matchen imorgon och kör lika hårt som idag! KRAM



2009-01-31 @ 22:35:23
URL: http://monikali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0