Ett helt nytt år

Äntligen hemma från jobbet. äntligen helg. himla bra. Men det var sjukt jobbigt att gå upp i morse. usch. när pontus klocka ringde halv sju trodde jag att det var någon som ringde´, men icke, vi skulle gå upp. but you have to deal whit it och vi gick upp.

Nu ska jag och brudarna äte lite middag tillsammans och sen ska jag, för första gången, färga håret hemma. Min syster är ju frisör så jag har aldrig behövt färga håret själv. Så det lär ju inte bli lika bra som hos henne på salongen men det ska bli väldigt mörkt och det är ganska svårt att misslyckas med.

Ska se om jag kan lägga upp lite bilder från nyår sen. Jag tog itne så mkt bilder dock. men nån bild togs.

// k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0