hej alla snyggingar & Tessan


 

jag slutade jobba fem idag,, wiiie.. gud är med mig har precis duschat. nu luktar jag mycket gott. kom och lukta!! Jag och Fia ska snart åka till botkyrka och kolla på våran match. Och ja Monika jag ska vara cheerleader idag. jag har hemliga saker med mig som kommer låta rätt mycket.. ni kommer få höra. Hoppas ni vinner. jag och fia ska sitta och hosta på läktarn. love it.
 
Måste packa till Sälen också.. hmm. jag undrar när det ska hinnas med. Måste nog göras imorn. Men ska möta Tim imorn också och fixa lite hemliga saker. Och jag är mycker besviken på dig Tim att du inte har sagt att ni ska till Vemdalen och festa. grr... 

måste kila, ses bitches. skriver ikväll. kanske tar några bilder på mina snygga spelare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0