hej snyggingar!

Nu känner jag mig mycket bättre.. skönt! ska jobba imorn igen. mindre skönt men börjar bli tråkigt att bara ligga hemma och kolla på tv.

Ikväll ska jag och brudarna hem till mami och äta middag. var ett tag sen jag träffade henne och antar att hon saknar mig ^^ haha.. Har lite roliga kommentarer som har kommit ur sandras mun dom senaste dagarna.. Vi spelade ett spel som heter med andra ord. man får ett ord så ska man föröklar det ordet för den andra personen utan att nämna vad som står.
Sandra fick Hanniball, hennes förklaring till oss på det var..

- Asså jag tror att det här är en stad eller nått.
hmm?

här kommer lite försenade bilder från helgen och veckan



En bild på Grand Hotell som vi var och sov på förra veckan

  
Vi spelade biljard där. Fia och sandra dansar vals i entren?

 
Stockholmstad klockan tio på kvällen. Sandra fick fia att skricka, eller vad det skratta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0