i missing you

Är det någon mer än jag som tycker att internet är jäävligt segt just nu (?) tar typ hundra år att komma in på en sida.. lite trist. aja, Hade fys idag på träningen.. som tur är har Jimpa inte så jobbig fys utan mer teknik känns det som. Vi var inte alls många idag så körde tre mot tre och sen typ två mål i 5 min :P

I helgen har vi som sagt två matcher. Båda hemma i Tibble hallen. Hoppas ni kommer och hejjar på oss. På fredag blir det dock hemma med familjen. Min syster fyller 27 år så ska äta middag och fira henne. naaaaajs

varför känns det som om folk så rädda för mig? är jag farlig? visst jag säger alltid vad jag tycker och är ärlig.. men det är väl något bra? nog kanske jag ska lära mig att tänka lite innan jag säger saker men tycker inte att jag är så skrämmande.. här är man klassad som värsta bitchen yao. hmm :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

När man väl lärt känna dig gumman är du inte läskig alls ;)



Och det är ju grymt bra att man är ärligt! det ska man va finns inget värre än falska människor och klarar man inte av sanningen kan man sticka till fantasilandet där ingen vågar säga nått alls till varandra :P

2009-01-28 @ 21:31:30
Postat av: sandra

det finns verkligen inget att vara rädd för, du är den underbaraste människan jag träffat. jag har respekt för dig men det är en helt annan sak men det är något man ska ha tycker jag!



jag tycker man ska kunna vara ärlig och säga exakt allt man känner och tycker, håller helt med fia fy fan för falska männsikor det är det värsta som finns. ärlighet är något som alltid vinner i längden!



DU äger mitt hjärta <3

2009-01-28 @ 21:37:39
Postat av: Carro

Karro, du ska inte ändra på dig själv med att vara ärlig, det ska man alltid vara!! Det är ju sånna männsikor man verkligen kan lita på och kan komma nära.. Vara den ärliga människa som du alltid är :) Fast visst är du läskig ibland ;) grr.. PUSS HJÄRTAT

2009-01-28 @ 22:40:50
Postat av: karro

ni är bäst <3

2009-01-28 @ 22:54:32
URL: http://karro89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0