Idag är det Måndag

Kom hem från jobbet idag till ett dukat bord. det är inte ofta. Vid matbordet satt även Thomas Eriksson. Det är inte heller ofta. Ett trevligt besök från norr. Ibland saknar man han måste man erkänna. Så det är mycket snack om innebandy där uppe nu ;)

Själv har jag precis duschat och fönat mitt svarta häx hår. Nu låter det som om jag inte är nöjd. Jo visst är jag nöjd.. Om inte Fia hade missat några slingor i luggen bla annat som just nu ser ut som en blondrandig tiger.. grrr...

tänkte faktiskt lägga in lite bilder från nyår. När jag hittat kameran. keep up!

Kommentarer
Postat av: Fia

Som sagt med ditt tjocka mustafa fluff va det inte konstigt att några små slingor inte ville vara med ;)

2009-01-05 @ 20:13:42
Postat av: Fia

haha som jag sa förut är det inte konstigt med ditt tjocka mustafafluff att några slingor inte ville vara med ;)

2009-01-05 @ 20:14:33
URL: http://fiia89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0