IT´S OVER

En träning & två semlor senare.. sitter jag här. mums. jag kommer vara skit tjock när jag blir äldre känner jag på mig. har inte precis displinen att gå och träna om man inte går på någon sport. så får väl hålla i innebandyn så länge jag orkar. efter dagens träning.. inte så länge till. haha Jag & Tessan fick spela med stackars amanda som har gips på ena handen och erika som hade världens största skavsår på foten. snyggt!

thats life i guess

Har spelat in lets dance. man måste ju bara se när blondinbella, förmodligen, gör bort sig ännu en gång i tv. Om ni har missat hennes tv dagbok.. kolla inte på den!! herregud. tyckte det var ganska kul att läsa hennes blogg, eller hon verkade vara en ganska trevlig och smart tjej. snacka om att ändra uppfattaning efter man har sett hennes inslag på tv dagboken. blondin AB

Nej ska gå och kika på lets dance. sup lugnt ikväll, gör inget jag inte skulle ha gjort..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0