lördag

Har kommit hen från våran match nu. Vi vann mot Dalen med 5-3. sheeta bra. Nu är det omladdning till bio med Carro. Har precis käkat våfflor, yummii, och ska lägga mig i soffan för att smälta fettbomben. den väldigt goda fettbomben.

Tror att vi ska se Austraila idag. den tre timmar långa filmen. mys! Ska bli skönt att träffa snorpan igen. det var faktiskt några veckor sedan. Även fast det faktiskt inte känna som om det var länge sen för att man pratar med varandra nästan varje dag.

Förresten. ni verkar tycka om drama mina läsare. haha! nej men kikade på statstiken och jag brukar alltid ha omkring 30 unika läsare varje dag. Det var en dag jag var förbannad och skrev massa smaskiga saker för att jag var så arg. vips hade jag 42 läsare.. kanske ska börja skriva lite smaskigare saker. haha

hoppas på en rolig lördagkväll. kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0