sjuk, sjukare, sjukast

japp, då var träningen avklarad. vilken jag spenadare på läktaren. gick in på plan vi började direkt med två mål, gjorde ett byte sen var det bara att sätta sig. har ont i halsen och hela bröstet så kunde inte andas kändes det som. Jag satte mig istället och hejjade på alla andra små gullungar i laget. Det är ju match mot Balrog på onsdag. jag får sitta på läktarn eftersom jag inte kunde vara med på träningen.. men det är nog bäst så ändå! träningens roligaste var iaf när Moa fick en boll klockrent i huvudet och man hör storasyster mikaela vrål garva i hela hallen. den mickan som hon alltid har varit.. haha!

Så jag tycker att ni ska maka era feta arslen till botkyrka hallen klockan åtta på onsdag för att göra mig sällskap i en spännande match mellan Täby - Balrog.
 


Och ja Erik (eller ekke) jag är en upptagen kvinna.. deal whit it. haha jag vet att du läser ;)

Kommentarer
Postat av: Ekke/ERIK :P

hahaaa e väl ingen hemlis att jäg läser heller!

och jaaaa jag handskas med d så du kan va lugn!

lycka till med hejjandet imorn iaf skrik inte för mkt!

2009-01-20 @ 21:17:25
Postat av: karro

okej ingen hemlis.. tänkte inte att du ville ha det publicerat i tin´dningar än, men what the hell! ;D

du kan ju komma och göra mig sällskap om du har lust att kolla på innebandy ;) haha!

2009-01-20 @ 22:49:30
URL: http://karro89.blogg.se/
Postat av: Erik

Du vet... hälften som står i tidningar e inte sant o andra halvan e tråkig o läsa! så what do i care?? :D jag hade ju följt med om du inte kört så jävla snabbt! hur sak jag veta att ni skulle kälka innan? :O hihi

2009-01-21 @ 23:23:53
Postat av: karro

haha, sant!!

Nej men du vet, jag bakom ratten. det kan inte gå annat än fort. du får följa med nästa gång:)

2009-01-22 @ 00:58:58
URL: http://karro89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0