stressad av något så skönt

Är det bara jag eller blir inte ni stressade när ni ligger i sängen och sover till typ ett. Jag kan ligga där och känna att, guud vad skönt det här är, men samtidigt känna, shit vad klockan går jag måste gå upp snart innan jag sover bort hela dagen. Himla jobbig situation. Nu är klockan snart tre och jag har fortfarande inte gått utanför dörren. Nu är det i och för sig så att jag är sjuk och har rätt ont i huvudet. Men jag blir ändå stressad. Har nyss ätit kladdkaka och överbliven läsk från igår, till frukost. Hmm.. Anyway. Pratade med Carro förut om att ses idag. Jag vill så gärna men känner inte att jag orkar sätta mig på buss och tunnelbana när man inte känner sig okej. Om hon hade bott i Täby hade jag gärna gått och lagt mig med henne i soffan och kollat på en bra film. Fan Ser ni mönstret? Jag orkar inte göra nått men jag blir stressad av att bara sitta hemma..

Hur löser man problemet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0