Svarthårig?

Aa har färgat håret nu.. jag var lite dum så jag tog kort före och efter med min kamera istället för på mobilen så före och efter bilder får ni se när jag kommer hem. troligen på söndag. sover nog borta hela helgen.. som vanligt ;

Nej men håret blev väl helt okej. Det är väldigt mörkt men tjejerna här tycker det var snyggt så får hoppas att dom inte ljuger.

Känns som om en viss kristoffer har smittat mig under dom här dagarna. Han hade typ feber i tre dagar. väldigt hög. men igår kunde han umgås med oss det var skit kul!! ni är bäst bönder. måste erkänna det. älskar att reta er. speciellt dig krstoffer.. råmme va det va (?) haha

ska vandra från datan en stund.. toodello

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0