Täby i elitserien


Det var vi som gjorde det tjejer, glöm inte bort det..

Kommentarer
Postat av: Monika

Nej, faktiskt. Det är viktigt att komma ihåg. Påminn alla ofta och gärna. Och påminn dig själv!



Det är lugnt, jag är ingen höjdare på att komma ihåg saker själv. Tror jag klarar mig utan den faktiskt! Du kan behålla den, så du har någonting att stoppa kakor i när du bakar :)



I utbyte vill jag att du har pompoms och en tight liten dräkt imorgon.. tänk cheerleader ;)



Kram hjärtat!

2009-01-20 @ 21:09:28
URL: http://monikali.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, du är så söt vännen!! jag har kvar den så du kan fylla på den lite då och då ^^ haha.



Yeeeey, klart jag ska vara cheerleader! LOVLEY!

2009-01-20 @ 22:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0