we are only human

Hemma från top modell kväll hemma hos Fia. Kladdkaka och middag blev det också. det tackar jag för. kladdkakan kommer vara lagom seg imorn till träningen.. mums. cant wait.

Ni kommer inte tro det här killar men jag längtar tillbaka till Sälen. Inte till alla olyckor men till lugnet. Alla problem man har här hemma lämnade man liksom hemma. Det är så jag känner när jag har sagt att jag vill flytta. Jag vill flytta och lämna alla nuvarande problem hemma.. börja om på nytt. allt har blivit så komplicerat här hemma. Många har svikit andra kommit tillbaka.. Önskar bara att jag inte bodde här i sthlm för nu betyder det ju att jag måste flytta ifrån sthlm när jag faktiskt kan tänka mig att stanna här. VILL HA EN LÄGENHET NU!! PLEASE.

Jag lovade Olle att inte lägga ut det här klippet... så här har ni det ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggt filmklipp ;)



Och verkligen, ge oss en lägenhet nu!!!!

2009-01-27 @ 22:22:38
URL: http://fiia89.blogg.se/
Postat av: sandra

lägenhet!!!!!!!!!!!!!

2009-01-27 @ 22:29:54
Postat av: Tim

Lugna puckar, du kan ju inte flytta ifrån snowboardkungen. (mig)

2009-01-27 @ 23:04:05
Postat av: karro

du måste ju flytta med!! ;)

2009-01-28 @ 00:19:44
URL: http://karro89.blogg.se/
Postat av: moa

fanns skitfina lägenheter i tidningen idag, här i täby! för långt ifrån mig kan du ju inte flytta älskade vän :)

2009-01-28 @ 13:20:20
Postat av: Anonym

ahaaa. haha nej det är ju klart gumman ;)

2009-01-28 @ 15:31:54
URL: http://karro89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0