Beeeejbee, here i am

Skicka hem älskling idag innan jag åkte till jobbet. Han har varit här i mer än en vecka och det var varit jätte mysigt att ha han så nära så länge. Men efter ett tag är det skönt med ett litet break också. Eller det var iaf vad jag tyckte. Älskling höll inte riktigt med ;) Men vi ska ju snart åka utomlands tillsammasn och sen efter det ska vi till gbg. Så ska umgås mer än vad vi är vana vid. Det är väl så när det är sommar. Alla småbarn har sommarlov. Själv jobbar man. Dock heltid.. men fortfarande ett jobb! Han tycker även att jag är alldeles för oromantisk och gullig. Visst kan jag ligga och mysa.. ett tag! sen blir jag rastlös och måste hitta på något.. sån är jag.

Väntar på Fia just nu. Hon är och jobbar. När hon slutar kommer hon hit så köra beckmaraton.
Saknar våran räka. Men hoppas du har det bra nere i skåne. Annrs kommer vi och hämtar dig!!

// xoxo, haha

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jo känner igen det där med myspys grejen. INTE FÖR MYCKET, lagom är bäst ;)

2009-07-23 @ 18:58:41
URL: http://lifeaboutmee.blogg.se/
Postat av: Karro

Lagom är alltid bäst;)

2009-07-23 @ 19:54:14
Postat av: Sandra

ni är för söta :) jag saknar er också sjukt att man kan sakna någon så mycket! Jag har redan börjat kolla flyg hem ;) <3

2009-07-23 @ 21:40:50
Postat av: Olle

haha men carro! om det inte ens är LAGOM då? ;D

2009-07-24 @ 17:17:39
Postat av: Karro

Det ÄR mer än lagom ;)

2009-07-24 @ 17:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0