BLÄÄÄ SJUK SJUK SJUK

haha har glömt berätta om en rolig historia från den här veckan...


upplevde nämligen en skräckhistoria som alla tjejer är rädda för att behöva uppleva men som man troligtvis någon gång kommer behöva uppleva...
Jo va nämligen så att tampongen jäveln fastna där inne!

Hade haft den inne hela dan och skulle gå och byta och då inser jag....VART FAN ÄR TAMPONG SNÖRET!?!?!?

Försöker kämpa för att få ut den, men efter några försök skyndar jag mig skrattandes bort till Fia och säger att jag har ett problem och att hon måste följa med, hon fattar ingenting men följer med snällt iallfall.

Tillsammans försöker vi komma på en lösning men det funkar inte...Fia säger att jag ska krysta på som fan, men den jäveln ville inte komma ut :P

Till slut gav jag upp och lät den sitta hela natten och på morgonen i ren ilska gav jag ett sista försök och gav järnet och då jävlar fick jag grepp med nageln om den jäveln och äntligen va den ute. Thank good god.


Fuck mens.

Kommentarer
Postat av: Caroline

hahahahahaha det sa du inget om idag :p hahaha

2009-07-12 @ 16:48:55
URL: http://lifeaboutmee.blogg.se/
Postat av: karro

Nej hade så mkt annat att prata om att jag glömde:P Inte för att det var specciellt intressant att veta kanske men ;)

2009-07-14 @ 00:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0