bra dag

Kom precis hem från träningen. Hade lite fys ute. Vi var inte så många direkt men vi körde iallfall. Skönt att träna lite. Känner man sig inte lika fet iallafall. Har varit i stan idag med älsking och Fia. Hittade lite snygga tröjor till älskling och sen en kjol till mig. Sen körde vi han till t-centralen, måste hem och packa och hämta sitt pass. På måndag åker vi ju!

Jag ska upp på vinden nu och hämta min resväska och börja packa. För i helgen hinner jag inte. Fullt upp.
Imorgon ska jag ringa äldreboendet jag skulle vilja börja jobba på. Har praktiserat där när jag gick i skolan så hoppas att det kan vara ett litet plus för då vet dom ju att jag är duktig.

det var väl allt..


Kommentarer
Postat av: Caroline

Hoppas du får jobbet :)

2009-07-30 @ 21:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0