bra minne men kort

Det är så roligt för ibland på dagarna kan man sitta och tänka. Ja men det här måste jag skriva på bloggen sen. Men sen när man kommer hem och ska göra ett inlägg har man glömt bort allt igen. haha. Skumt.

Men fick träffa Emelie idag också. Det var mys. Vi satt och pratade gamla festminnen från när jag har varit ute med henne och hennes kompisar. Haha det har spårat varje gång. Vi har alltid så himla roligt hon och jag när vi går ut. Synd bara att vi bor så långt ifrån varandra och att jag inte har tid att åka upp så ofta. Vi kom fram till idag att vi få men JÄTTE bra minnen.

Jag och Carro har gjort en deal ihop. Men kan tyävrr inte skriva den på bloggen. Heeemligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0