Fia checkar in

Ja nu är det Fia här, hon som äger lite mer än Karro.

Vi har tydligen en "vi känner varandra utan och innan dag" så här kommer 4 positiva och negativa sidor om min käre vän Honey.

Negativa:
¤ Att hon är lite negativ i onödan ibland. (man hinner äta lunch på 40 min jag lovar)
¤ Hon använder ofta uttrycket kan inte "nån" hämta. (nån=Fia)
¤ Riktigt jävla rutten på att diska. (tro mig, hon vet hur man slipper undan disk)
¤ Lite svår att göra nöjd ibland.

Nu äntligen till dom positiva:
¤ Grym jävla humor (likadan som min, lovley)
¤ Ställer alltid upp när det behövs.
¤ Hon är för jävla grym på att hjälpa andra med kläder, smink hår och sånt (ni ser ju hur snygg jag blivit)
¤ Kommer alltid med bra ideer och bangar aldrig på andras bra ideer. Spontan, det älskar jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0