godmorgon

har packat klart allt nu :D väntar på att fia ska komma och plocka upp mig så ska vi åka till centrum och köpa det sista till resan och växla in pengar.

Ni kanske vet det men alla Duka har ju typ upphört i hela sverige nästan. Det finns ett kvar som håller på att stänga i Falun och jag har ett present kort på 500 kr på Duka. Så det är lagom roligt. Kan inte hitta presentkortet heller så blir väl att kasta dom pengarna i sjön ändå.. jag är bra på att hålla reda på saker ;)

Ikväll är det bio som sagt och imorn ska vi åka in och skicka på Pride. Har ni aldrig sett paraden tycker jag att ni ska åka in och kolla. Det är rätt roligt att se, man blir glad av det. Absolut värt att kolla på!

häääjdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0