Helgen i korthet

Fredag: Jag åkte själv hem till älskling efter jobbet. Vi gick och köpte plättar för att äta till middag. Går hem till Olles mamma där det var fullt hus, Hoppas vi inte kom dit och störde bara. Det var Olles mamma, hennes kille, Nanny, Micke, några av deras jobbar kompisar och deras barn, Thomas föräldrar & såklart lilla söta Wilma. Då vi fick mat där och Nanny såg till att jag alltid hade ett glas med alkohol i handen ;) Det var jätte trevligt.

Lördag: När jag och älskling hade vaknat (vid tolv typ) gick vi till hans kusiner och hälsade på. Hade inte träffat dom så det var jätte kul. Alla är verkligen jätte trevliga. Det är skönt. Sen åkte vi hem till täby och mötte upp brudarna och spelade lite minigolf. In till stan för att se baksmällan. GRYYYYYM FILM!!! roligaste på länge. Sen bestämde jag att vi skulle till softbar och säga hej till Carro som var där och söp. Kramades med henne ett tag sen åkte vi hem till täby igen. Nattbad sen somnade vi allihopa.

Söndag: Vaknade sent som vanligt. Tog mig in till stan för en fika med Carro innan hon skulle tillbaka till linköping igen. Det var mys. Pratade om allt möjligt. Saknar dig här hemma. Men vi fick lite tid i helgen. Det är jag glad för. Natten spenderade jag & fia i heby hos älskling. Fick lov att köra hem bilen som vi hade fått låna. Det tackar vi för :)

Nöjd med helgen? Svar ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0